Skip to content

Introduksjon til EndNote

fredag 4 juni 2010

Jeg har endelig fått lagt ut en kort videointroduksjon (ca. 5 min) for EndNote. Den er ment som en innledning for de som ønsker å lære seg EndNote, og jeg ber studenter og ansatte som skal ha opplæring i EndNote om å se gjennom videosnutten i forkant av opplæringen/kurset. Jeg har også laget tre deler til, men disse har jeg foreløpig valgt å ikke legge ut da jeg ikke er helt fornøyd med kvaliteten. Men studenter og ansatte som kommer på kurs i EndNote til høsten vil få utdelt en CD med hele videoopplæringen for EndNote. Gi meg gjerne tilbakemelding hvis du har forslag til forbedringer!

No comments yet

Legg igjen en kommentar

