Skip to content

EndNote-presentasjon

søndag 1 mars 2009

Jeg holder mange korte introduksjonskurs på 1-2 timer til EndNote, og pleier i den forbindelse å gå igjennom de mest sentrale funksjonene i EndNote ved hjelp av en powerpoint-presentasjon. Jeg får en del henvendelser om jeg ikke kan gjøre disse presentasjonene tilgjengelige, og det kan jeg naturligvis gjøre:  endnote_rask_intro (pdf). Denne presentasjonen har jeg fått litt bistand til av Hilde F. – tusen takk for det! Finner du noe du kan bruke er du hjertelig velkommen til å gjenbruke den helt eller delvis. Har du forslag til endringer/forbedringer setter jeg naturligvis pris på de som måtte komme!

No comments yet

Legg igjen en kommentar

