Skip to content

Skal jeg ha alle referansene i ett bibliotek, eller skal jeg lage flere?

fredag 20 januar 2006

Vel, dette er i stor grad et spørsmål om smak og behag. Jeg foretrekker å ha alle referansene mine i ett bibliotek fordi jeg da slipper å lure på hvor forskjellige referanser kan befinne seg. For å holde orden på referansene er jeg derfor nøye med å legge på «Keywords» (emneord) slik at jeg ved hjelp av søkefunksjonen kan søke fram igjen referansene knyttet til spesielle tema/fag når jeg har bruk for dem.

No comments yet

Legg igjen en kommentar

